[Tajfutas] Hallott már erről valaki?

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2010. Május. 17., H, 09:51:43 CEST

Ezt a levelet kaptam. Hallott már erről valaki? Esetleg mi is próbálta?
Miksi

Régi Őrségi (az Őrségben élünk, rengeteg kullanccsal, de itt senki nem fél...már hozzánk tartoznak!) kullancs eltávolítási technikát szeretnék Önökkel megosztani!

A belénk fúródott kullancsot minden erőszak nélkül egy szál gyufával könnyedén eltávolíthatjuk! Nyálazzuk meg a gyufa fejét, majd közvetlenül a
kullancs teste mellett lassan körözzünk, mintha kenegetnénk. A kullancs pár másodperc múlva átmászik a gyufára-mert nagyon szereti a foszforos
illatot, képes elhagyni miatta a testünket! Lehet, ez nem tudományos eltávolítás, de a lehető leg"emberségesebb" és biztosan mindig sikeres, sőt, a kullancs feje még véletlenül sem marad bennünk! Itt az Őrségben ez jó paraszti tapasztalat útján terjedő módszer, nem is értem, hogy a média még nem csapott le rá!

Üdv. István