[Tajfutas] Fw: DOL2010

Bozán György bozan.gyorgy at gmail.com
2010. Május. 16., V, 23:59:03 CEST

Szerintem a születési dátumnak kellene dönteni, ahogy a küzdősportokban
a testsúly dönt.
Bx

(Két évvel ezelőtti KOB holtversenyén én kaptam az ezüst érmet, mivel
ABC-ben megelőztem Szemler Pistát, időben ez sajnos nem sikerült. Akkor
még nem így tudtuk kitárgyalni az ügyet, mivel sem az edzője, sem a
papája nem írt a listára.)