[Tajfutas] Éjszakai ob

acsg at t-online.hu acsg at t-online.hu
2010. Május. 13., Cs, 16:12:11 CEST

Mivel nem volt osztálytársam sem Petőfi Sándor, sem  Szilárd Leó,
nehezen vettem a bátorságot, hogy a listára írjak. :)

Szóval, mondtam Matyinak, hogy kemény kritikusa leszek, ezért hosszú
listát írtam a komoly hibákról, ha már mindenki olyan elégedett az OB-val.

- Nem tudták elintézni, hogy az eső csak felülről hűsítsen, a fű száraz
maradjon
- Túl meleg volt a víz a medencében
- Nem voltak akkugyorsfeltöltő állomások a frissítőpontokon
- Egy légy beleevett a pörköltömbe
- Nem voltak pom-pom lányok az eredményhirdetésen

Na jó, elég a hülyeségből. Nehéz dolga lesz a jövő évi rendezőnek,
nagyon magasan van a mérce. Hasonlót mondogattunk a 2002-es Hungária
kapcsán, s valóban sokan emlegetik a kiskunmajsai derbit a mai napig
úgy, mint a csúcsot. Jövőre Matyiék rendezik a Hungit és a mostani OB,
meg a tavalyi Diákolimpia alapján úgy tűnik, nem lehet más a cél, mint
utolérni, vagy überelni a 2002-est.
Hajrá, baromira kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e.

üdv

Á.G.

Ps off  A mocsok t-online elkezdett kódot kérni a Thunderbirdben a levélküldéshez, ezért csak a
webes felületről tudok leveleket indítani tegnap óta. Ha valaki tudja a probléma megoldását,
kérem írjon maszekban