[Tajfutas] 2010. Évi nyílt Éjszakai egyéni bajnokság és Maccabi Kupa

Katalin Vékonyné Árva vekony.arva at gmail.com
2010. Május. 11., K, 18:13:58 CEST

Sziasztok!

Én már a tavalyi Diákolimpia (aki nem tudná, azt is ők csinálták) után
gondoltam, hogy ez is jó verseny lesz, ezért is mentem el   családostul.
Abszolút megérte! A térkép számomra teljesen bejött, pontok a helyükön
voltak, jelentkezés gyorsan bonyolódott. Szerencsére a környék összes
vaddisznója a kondérokban rotyogott. Nekem éjszaka csak egy elvakított őzike
jutott vadállatnak. Akármilyen messze vagytok, legközelebb is megyünk a
versenyetekre.

Köszönöm a nívós rendezést!

Üdv:
Kati