[Tajfutas] Fw: Versenyszabályzat módosítási javaslat - nyílt levél

dani at shivling.hu dani at shivling.hu
2010. Május. 10., H, 09:38:14 CEST

Azt hiszem, aki ilyet javasol, az lehet aktív néző, de biztos, hogy
nem aktív versenyrendező. Én pl. három hete a Világkupán örültem, ha
éjjel egykor eljutottunk odáig, hogy az aznapi eredmények
felkerüljenek. Verseny közben ez szimplán lehetetlen lett volna, se
nekem, se a cél-informatikának nem volt erre ideje.

Kötelezővé tenni egy olyan megoldást, ami 'csak egy kis plusz munkával
jár', finoman szólva nem fair a rendezőkkel szemben.

Viszont ha van kipróbált és működő technika az online
eredményközlésre, az tényleg érdekelne.

Dani