[Tajfutas] versenyszabályzat módosítás

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Május. 9., V, 22:09:20 CEST

Szia Gábor és minden SI-vel rendező,

Én egy botcsinálta SI felhasználó vagyok. Csak úgy 500 diáktájfutás eseményen használtam eleddig a programot. (Ettől még rendszeresen segítséget kérek, általában Skulótól a használatához, de azt azért tudom, hogy az észrevételed egy radiogomb beállításon múlik mindösszesen. Csak ez a gomb nem az alapértelmezett és a másik alatt van. (És tudod a mai világban egy klikkelés az már nagy energia befektetéssel jár.)

1. melléklet példa a szokásos lista: elérhetősége az SI-ben: Verseny napja/Eredméynek/SPORTIdent/Szokásos (radiogomb)
2. melléklet példa kiterjesztett lista: elérhetősége az SI-ben: Verseny napja/Eredméynek/SPORTIdent/Kiterjesztett (radiogomb)

Ennyi!!!
Tehát, ha a Matyi szolna az SI kezelőjének, hogy legyen szíves újra elmenteni az állományokat a kiterjesztett üzemmódban, akkor ezt tekinthetnétek meg az Éjszaki Bajnokság honlapján.
Ha a Matyi igényes, és szerintem Ő az, akkor nemsokára felteszi az új állományokat a honlapjára.
Ugye ez nem is olyan nagy gond, csak egy kis odafigyelés kérdése.
Ennyi idő alatt a netre is fel lehet varászolni egy egy ilyen állományt veseny közben pár alkalommal. (Két konzerv "cola" megemelése között.)
Üdv.
Homo Navigators