[Tajfutas] Fw: Versenyszabályzat módosítási javaslat - nyílt levél

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Május. 9., V, 20:59:09 CEST

*"csak NYOMDAI úton előállított térképen lehessen lebonyolítani. *"
Popely ezt csiszold még egy kicsit. Egy,- három,- ötszinnyomás,-   offszert,
vagy digitális nyomdára gondolsz?
mekkora "lötyögést" engedsz meg a nyomdagépnek?
és aki ért hozzá, az meg gondolom nem bajlódik hogy helyre tegyen:-)

Egyébként meg továbbra is az a véleményem, akiket érdekel egy verseny
azoknak a 95%-a ott van, engem pl sosem érdekel egy olyan verseny amin nem
veszek rész, így bőven elég ha hétfő táján felkerül a netre az eredmény.

A vaddisznópörköltet személyesen teszteltem, nagyon jó volt, meg az egész
ÉOB. szerintem!
MM