[Tajfutas] hibás tájoló

Neumayer Dénes ndf at freemail.hu
2010. Jún. 29., K, 15:36:50 CEST

Sziasztok! Köszönöm a gyors válaszokat!Többen kérdeztétek, hogy hová utaztam. Igen, a déli féltekén vagyok, Ausztráliában. De az eszembe se jutott, hogy itt nem fog működni a tájolóm. Szégyen vagy nem, mindezt egy fizikatanári diplomával. Szóval akkor valószínűleg nem elromlott a tájolóm, csak nem ide való. Azt hiszem itt lesz az ideje ennek utánaolvasnom. :) Mindenesetre majd hazaviszem, és kíváncsi vagyok, hogy ott jó lesz-e újra. Üdv:Dénes