[Tajfutas] Fw: További SI kérdés

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2010. Jún. 29., K, 11:05:07 CEST

"Ha csak egyetlenegy versenyzőnek nem működött a doboz (és mindenki másnak
igen), akkor is ki kell zárni"
Én is és azt hiszem más is produkált olyat, hogy néhány gyors egymásutáni
dugásnál /teszten/ a 6-8-ik esetben már nem csippant, aztán fél perc múlva
megint ok. szerintem az akku lehet ilyenkor határon, és az okozhat ilyet.
Az MTBO VK-n megtudtam, a doboz csak akkor csippan, ha már előzőleg a
dugókára írt,(mindezt megelőzően a doboz veszi a dugóka adatait/ azaz akinek
nincs a dugókáján az érintést igazoló adat az biztosan nem várta meg a
csippanást, azaz szabálytalanul fogta a pontot, és ha lyukasztása sincs, ki
kell zárni