[Tajfutas] Sportágfejlesztés

Istvan Torok isti at namafia.atomki.hu
2010. Jún. 28., H, 15:19:39 CEST

Sziasztok!
   Kiegészítés  az edzőpályákhoz: megoldani, hogy az érdeklődő a környéken
nagy valószínűséggel meg tudja venni a pálya térképét. Pl. trafikokban. A
pálya szélén be lehessen mutatni a pálya térképét valami faliujság szerű
szerkentyűben. Nem én találtam ki, Japánban, Osakában láttam ilyet egy
parkban.
   Üdv,      T. I.