[Tajfutas] Fw: FN10D

Jenővári Gabriella jenovarig at gmail.com
2010. Jún. 22., K, 21:19:04 CEST

Sziasztok!

Mi a versenyeinken mindig meghirdetjük a 10D-t, a 12D-t és a 10-12DK-t.
Most a Hungárián a tavalyi Hungária jó ötletét átvéve nem DK-t, hanem egy
nyílt kategóriás ún. CP-t (children with parents) írtunk ki.

Ha a szülő kiséri a gyerekét, ha csak követi messziről, nem is szól hozzá,
az nem ugyanaz, mintha egy gyerek EGYEDÜL megy ki a pályára.
Az egyedül menő gyerekkel szemben nagyon igazságtalan, ha mást segítenek,
akár csak a biztonságot adó jelenléttel is.

Egyetértek Horváth Sanyival, hogy nagyon nehéz kitűzni a szalagos pályákat.
A terep meghatározó, ahol kevés az út, hogyan tudna levágni a gyerek? Vagy
hogyan lehetne "rövidebb" pályát kitűzni, ha a rajt messze van?
Tudom, indítsuk a 10D-t külön rajtból...
Nem szeretem, ha az erdő össze-visza van szalagozva, de elfogadom, hogy
sokat tudnak ezzel tanulni a gyerekek.

Aki pedig nem tud semmit levágni, a térképet csak legyezőnek használja, azt
a gyereket ne küldje ki a szülő, mert semmi érteme.

Én bizony sok órát eltöltöttem a Hungária szalagos pályáival, remélem ki
tudjuk belőle hozni a maximumot.

Sárika