[Tajfutas] Fw: FN10D

Miháczi Zoltán mihzol at citromail.hu
2010. Jún. 22., K, 11:36:31 CEST

 Még egy kis kiegészítés Mozsi leveléhez:
A célból a rendező nem lát ki az erdőbe, így a gyerekről időben leváló szülőt elsősorban a versenyző társak látják. A vasárnapi DO-n két-három esetben volt, hogy a kiolvasáshoz <10év gyerek szülővel érkezett, ezt a helyszínen egyből néztem, de minden esetben Nyíltban indultak.
Talán az első levélben volt utalás arra, hogy "hirtelen kiemelkedő" eredmények születnek néha. Ezt elbírálni egyik rendező sem képes, észrevenni is csak azok, akik valamilyen módon kapcsolódnak az adott kategóriához (ott indulnak, vagy szülők)
Üdv Mihók