[Tajfutas] Fw: FN10D

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Jún. 22., K, 10:16:15 CEST

Ezen a verseny előtt én is gondolkodtam.
Más felé kellene vitetni a tervezővel a pályákat?
Kellene rajtlista a nyíltnak?

De rájöttem, hogy felesleges ezen görcsölni:
Aki az értesítőbe írt "kérés" ellenére ezt ilyen etikátlan módon teszi (ezek
szerint tette) meg, az elé felesleges akadályokat gördíteni.
Így is - úgyis csalni fog! Mert megtalálja a módját, hogy kimenjen a
terepre.

Én azt kérem mindenkitől, hogy ha legközelebb ilyent lát, akkor szóljon a
rendezőknek.
Illetve a rendezők pedig írják ki a versenyeiken a DK kategóriát is (nem áll
semmiből és szerintem hirdetni sem szabad), ugyanis szükség van arra is.
Viszont így elkerülhető, hogy az egyedül versenyző gyerekben rossz emlék
maradjon és egy-egy szülő-szülő (edző?) közti vita is.

Mozsár