[Tajfutas] elveszett tárgyak a hétvégi hőségben

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Jún. 16., Sze, 08:58:23 CEST

Tisztelt Résztvevők!
Van egy sajnálatos hozzáfűznivalóm Szokol Lajos leveléhez. A talált tárgyak
felsorolásában nem szerepel bozót alsó, amiben szombaton még futottam,
de vasárnap már nélkülöznöm kellett a váltón. Aki tévedésből eltette
(valószínűleg a sportcsarnokban - de biztosan persze nem tudhatom, hogy
hol), hozza, juttassa el ezt is a diákolimpiára, vagy valamelyik másik
versenyre.

Üdv
Kéri Gerzson