[Tajfutas] Balgának tűnő ötlet

Zoltán Bárdosi bardosi.zoltan at mavinformatika.hu
2010. Jún. 13., V, 21:53:47 CEST

> Talált, elsüllyedt!
> A cégek adójuk egy részét felajánlhatják majd 5 kiemelt csapatsportág
javára.

Hááát, ez nem is kicsit lenne pofátlanság, hanem egyenesen vérlázító!
Ha sport célra fel lehet ajánlani az adó egy részét, akkor a
kedvezményezettek közül
hogyan lehet kizárni egyes (pl. egyéni) sportágakat illetve mi az, hogy
csak az a néhány
részesülhet belőle, akit a törvényhozók erre a célra kijelölnek?
Kb. olyan ez, mintha azt mondanák, hogy az adód egy százalékát
felajánlhatod a
10-14 tartományba eső technikai számú egyházak valamelyikének.

Ráadásul ezek a sportágak (foci, kézi- és kosárlabda szerintem tuti
befutó) amúgy sem
szűkölködnek anyagiakban, szerintem az országban a sportra fordított
pénzek
(sacc per kábé) 95+ százalékát ezek használják fel.

Mi ez, ha nem diszkrimináció?
Ebben az országban bármit meg lehet tenni?

Brágy