[Tajfutas] SI programozói kérdés - megfejtve

Kelemen János (netquick) nemelek at netquick.hu
2010. Jún. 13., V, 16:22:41 CEST

Sziasztok,
Levelem második felét önerőből sikerült megoldanom: Sugó, fordítógép, egy-két próbálkozás és ez lett az eredménye:
SI versenynap felület:
Verseny napja/SI dugók kiértékelése,  azon belül a versenyző megkeresése, majd a főmenűsoron a Lépések/Ell. pont beszúrása (ez a vers.) pontban be kell írni az elhíbázott pont sorszámát újra és OK, majd zöld pipával mentés és újra visszalépés a Verseny napja/SI dugók kiértékelése  azon belül a versenyző megkereséséhez és a bal alsó oldali felületen a hiba szó melletti legördülő menűben az OK kiválasztása és újra zöld pipával mentve kilépés és máris az addigi --------, hibajelzés 0.00 ként jelenik meg a kiterjesztett részidők között és a versenyző bekerül az időeredménye alapján az eredménylistába, mint értéklet versenyző.
A Ell. pont beszúrása (ez a vers.) gyorsikonja megtalálható az eszköztársoron is.
Oszi írta nemrégiben, hogy megtanulható ennek a programnak a kezelése.
Más: Fehér Feri javaslatára (érdeklődtem nála, hogy hányan neveztek a TO N21 kategóriájába) életemben először megtekintettem az Entry feklületet, az MTFSZ honlapjáról kindúlva. Mindig is mondtam, most is írom:
"Régi magyar közmondás, hogy a jó pap holtig tanul. De ami régen csak a papra vonatkozott, az ma jóformán minden emberre áll."
Az Entry rendszer általános használatának az a fránya 3000 Ft/verseny regisztrációs díj a gátja ??
Szerbia-Ghána mérközés már mozgalmasabbnak ígérkezik.
kj
  SI szakemberekhez lenne egy kérdésem:
  Melyik menüpontban lehet egy adott versenyzőhöz tartozó ellenőrzőpontot kiemelni a pályájából, mert nem sikerült erre itthon rájönnöm. Azaz, hogyan lehet ------ vonalakból 0.00 feliratot kicsalni a programból.