[Tajfutas] Válasz: Sivatagi túlélő verseny Tázláron

Lux Iván Lux at haea.gov.hu
2010. Jún. 11., P, 10:57:32 CEST

Ennek a versenynek a történetét egy jó tollú sporttársnak meg kellene
írnia. A még ma is aktív akkori résztvevők mindegyikének van erről
legalább egy sztorija. Én arra emlékeszem, hogy az utolsó pont felé menet
egy csenevész bokor árnyékában láttam heverni Sőtér Janót. Ez annyira
megfogott, hogy én sem bírtam továbbmenni, melléfeküdtem. Kicsit később
csatlakozott Hegedüs András. Majd jött Gromek (Skerletz Iván), de ő ránk
sem hederítve futott (!!) tovább. Ekkor valamelyikünk fölállt (nem
emlékszem, hogy Janó, vagy Düdü volt-e, de biztosan nem én), négy
lépésnyit utána futott, majd legyintett egyet és visszafeküdt. (És
ilyenből még sok van.)
Iván