[Tajfutas] Kiigazítás

Bedő János Gyula unitek at enternet.hu
2010. Jún. 9., Sze, 21:02:34 CEST

Sziasztok!
Bocs az előbb véletlenül rányomtam a küldésre,még mielőtt befejeztem volna a levelet.
Tehát,amit nem engednék,az a hite, pártja, vallása melletti szóbeli, írásbeli vagy plakátos kampányolás,mert az nem a versenyzésről szól.Hogy ki milyen zászló alatt ül,vagy miben zászlóban hisz,az had legyen a magánügye,ne más mondja meg,tekintsük végre ezt a népet felnőttnek akár narancssárga,szegfűs,szabad madaras,árpádsávos,vagy csillagos-kék úniós zászlót lobogtat.Tényleg,az úniós zászlót azt szankciók nélkül kitűzhetem,vagy akkor vissza kell adnom a versenyengedélyemet?
Bedő János