[Tajfutas] Ki a politikával a tájfutásból!

Pataki Gábor gabor.pataki at bizol.hu
2010. Jún. 8., K, 20:57:48 CEST

Sziasztok,

sőt, ne is menjünk versenyre, csak utaljuk át a nevezési díjat....

Ilyen okos dolgokat - firka- én is tudok mondani, de engem igenis
irritál, bármilyen párt zászlóját tűzik ki egy versenyen! A felkérésben
pedig azért volt nevesítve, mert azt lehetett látni, a többit nem.
Remélem én is és még sokan mások úgy gondolják, hogy - nem csak a
megnevezettet - , hanem semmilyen másikat nem fogunk látni.

Üdv,

Gábor