[Tajfutas] Ki a politikával a tájfutásból!

Kinde Tünde tundikv at freemail.hu
2010. Jún. 9., Sze, 18:45:58 CEST

példa, szándék erőltetésre, meggyőzésre

részlet: " hidd már el, hogy ez nem az a völgy. ez pont a másik. láthatod,
milyen nagyon felnyúlik a szakadékos része. hogyhogy nem nyúlik? tényleg azt
hiszed, hogy az a jó? hát biztos, hogy nem. gyere erre, én erre megyek. ez a
jó irány. ..nem, nekem is van tájolóm. nincs benne buborék. na és, ha régi?
na gyere már, itt állunk már mióta.látod, ő is arra fut! lüke vagy. én
megyek. de akkor nem is várlak meg. gyere már, ne mind izélj."

tündi

ui: Popey, ha kell segítség az árvízkárok enyhítésében, szólj!