[Tajfutas] továbbított levél

Sylvacons sylva at t-online.hu
2010. Jún. 4., P, 13:04:37 CEST

Sziasztok!

Véleményem szerint az erdészeknek a tájfutók jelen helyzetben nemcsak
gesztus értékkel tudnának segíteni (pl. megrongálódott parkerdei
berendezések helyreállítása, turistautakban esett károk kijavítása, eső
által összemosott galyak, törmelék és hulladék eltakarítása, eltömődött
árkok és csövek kitisztítása stb.). Ezekre a kisebb munkákra most egy
ideig nem lesz se pénz, se munkaerő. A legfontosabb és fajsúlyos
kárelhárítási feladatokhoz (kidőlt fák, elmosott utak és erdei vasutak
stb.) azonban speciális szaktudás és eszközök kellenek.

Szerintem a felajánlást mindenképpen meg kell tenni a "partnerség"
jegyében. Mérjétek fel, hogy mire képes a csapatotok, és jelentkezzetek
be a legközelebbi erdészetnél.

Feró