[Tajfutas] Rejtek - hely?

Gerzsényi Zsolt gerzsenyi.zsolt at t-online.hu
2010. Jún. 1., K, 09:41:32 CEST

Üdv Mindenkinek!

Annyira rejtett a hely, hogy az elmúlt évtizedekben több tájfutó verseny is
volt ott, és pl. a 2007. évi Ifi EB központja is ez volt. Egy link:
http://www.bnpi.hu/index.php?c=turizmus/szolgaltatas/szallas#rejtek

Az értesítő tudtommal ma kerül publikálásra - a nevezési határidő tegnap
este járt le, így pl. a kategória összevonásokat sem lehetett hamarabb
megcsinálni.

Egyébként a Tipo Kupa, melyet a TTE rendezett - május 1-2. - értesítője
április 26-án jelent meg, vagyis a verseny megelőző hétfőn 5 nappal a
verseny előtt.

G.Zs.