[Tajfutas] Rejtek - hely?

TIPO Miksi tipomiksi at chello.hu
2010. Jún. 1., K, 08:51:34 CEST

Amikor én kezdtem a tájfutást (bocsánat, akkor még ez a szó sem volt, tehát
a tájékozódási futást), divat volt a titkolózás, a rejtőzködés, nem csak a
politikában hanem a táj(ékozódási) futó versenyek helyszínét illetően is.

Ezt a régi szép (?) hagyományt eleveníti most fel a DTC a hétvégi
versenyével. Helye: rejtek - elnézést, ha kisbetűvel írom, de sem a
papíralapú atlaszban,sem az interneten nem található ilyen község. Vagyis
egy rejtekhelyre kell mennünk, ha végre-valahára megjelenik a
versenyértesítő (ma, 4 nappal a verseny előtt még nincs fenn az interneten).

Egyébként a kollégiumi szálláshely is rejtek-hely. A tornatermi is.

Remélem, a pályán nem bekötött szemmel kell végigmenniük a versenyzőknek :-)

Miksi/TTE