[Tajfutas] ocad válaszok

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2010. Júl. 30., P, 21:22:15 CEST

 Sziasztok!
Az ocad "tanfolyammal" kapcsolatos magánban érkezett kérésekre/kérdésekre nyilvánosan válaszolok, hátha másnak is lesz haszna belőle.
Eddig kb. 9-11 érdeklődő van. Mivel főleg messzi tájakról, így a programot megpróbáljuk egy napba belesűríteni. Ez minden valószínűség szerint egy szombati nap lesz, amikor országos verseny nincs. Sajnos az időtartamot egyenlőre megbecsülni sem tudom, mivel nem csináltam még ilyet.
Úgy látom, hogy van érdeklődés, így hozzálátunk a tematika elkészítéséhez. Ha van olyan ismerősötök, akit érdekel a téma de nem olvassa a listát, legyetek szívesek szóljatok neki.
Most csak annyi infóval szolgálhatok, hogy lesz, egy alkalom, hétvégén.

Üdv.:
P.Ádám