[Tajfutas] Fw: Na még egy tájfutás

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Júl. 23., P, 16:00:59 CEST

Sziasztok!
Nem vagyok én egy falusi kidoboló bíró, és nem is tudom teljeséggel követni a sportági sajtó megjelenéseket (jót akartam és lecsesztek), de én örülök neki ha bárhol (remélhetőleg további országos médiumokat is elérő  kisebb nagyobb vezetői váltások után ez a sportági lehetőség bővülni fog...) nyomtatott vagy elektronikus formában megjelenik a TÁJFUTÁS!
És, ha bárki is értesít, vmely sportági eseményünkről azt szívesen "világgá" kürtölöm. (bármilyen furcsa is ez néhány ember számára, de itt szeretném kijelenteni ezt nem önmutogató céllal teszem)

Tehát akkor nézzük az újabb medvét:

lásd: www.heol.hu
július 6 számban   ETC városházi fogadása...fotósan.  Az "Öreg" mellett további két csinos tájfutó csajt( Á...bocs, egyikük asszony) találtok+ az írás.
Ugyancsak eme napon került fel az elektronikus honlapra
a Heves megyei tájfutó klubok "féléves" eredményértékelése (fotóval megspékelve)
+ júl 12.én egy kicsit száraz szövegkörnyezetben található még egy Blézeres MTFSZ pályázati nyeremény közlés is.

Szép napot mindekinek !
Popey