[Tajfutas] Tájfutók szenior atlétikai eb-n

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Júl. 23., P, 08:06:49 CEST

Sziasztok!

Akit érdekelnek a "rokonsportág", az atlétika eredményei, azoknak ajánlom tekintsék meg

a www.evacs2010.hu lapon a nyíregyházi szenior atlétikai eb eredményeit.

Több tájfutót is találtok benne, ne csak a futószámok között keresgéljetek.......

Ui. Az időközbeni munkanélküliségem miatt az eb-ről való visszalépésem után látom 5000-en a korosztályban igencsak alulról szagoltam volna az ibolyát, de 10000-en és az egyik még ifjúsági koromban "művelt" két ügyességi számban viszonylag előkelő helyezést tudtam volna elérni.

Sajnos, baki az egyik futószám lebonyolítása során itt is volt, de aki részt vesz egy magyar szenior atlétikai versenyen az rendszeresen találkozik a versenybírók körszámlálási problémáival
Popey