[Tajfutas] friend requests

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Júl. 15., Cs, 16:11:48 CEST

A Facebooktól kaptam a napokban az alábbi e-mailt.

Hi Gerzson,
Just a reminder that 6 people are waiting for you to confirm their friend
requests.
Mivel a 6 felsorolt személy valamennyien tájfutók, és csak hosszadalmas
időtöltéssel tudnám mindannyiuk e-mail címét megkeresni, engedjétek meg,
hogy itt reagáljak.

Több éves tapasztalatom szerint a Facebooknak és a többi hasonló
találmánynak az eltelt idő alatt az égvilágon semmi hasznát nem vettem,
értelmét nem látom, ezért az ezektől származó megkeresésekre egy ideje már
nem is reagálok és a jövőben sem fogok reagálni. Remélem senkivel sem fog
emiatt a baráti kapcsolat megromlani, ha az ilyen kérésekre már egyáltalán
nem válaszolok. Közvetlen e-mail-ekre továbbra is szívesen válaszolok.

Üdv:
Kéri Gerzson