[Tajfutas] MA kezdődik a tájbringa VB

Sandor Talas sandor.talas at gmail.com
2010. Júl. 11., V, 20:51:16 CEST

Gyorsjelentes a VB-rol. Ma a Sprint szam ment le Chaves utcain.

Koos Brigi 4. Juniorban egy kellemetlen eses es nemi hibazas utan. Nem sokon mulott hogy meglegyen a dobogo, s akar a gyozelem is.

Anna most kicsuszott a 10-bol (13.), de biztatoan jott.

A ket junior fiu Bence es Beno, valamint Dani jol mentek, de nem jott ossze igazan nekik a lepes (24. 36. , illetve 39. hely)

Folytatas kedden Kozeptavon.

Sun

Sent from my iPad