[Tajfutas] Felháborító - Simon Lajos Emv.

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Júl. 9., P, 22:29:00 CEST

A rendezőségnek ehhez joga van, semmi ok a felháborodása. Gyakran olvasható
versenyek kiírásában, hogy egy-egy napra is lehet nevezni, ebből is
következik, hogy eleve kötelezően nem várható el a rendezőktől, hogy
elfogadjanak egy napra is nevezést. Olyan versenyekre is emlékszem, ahol
lehetett 1 napra nevezni, de drágábban annál, mint ami úgy jön ki, hogy a
teljes nevezési díjat elosztjuk a napok számával.

Elvileg tehát a rendező pártján vagyok. Gyakorlatilag azonban én sem tartom
szerencsésnek, miután látom, van olyan versenyző is, aki az azonos
időpontban rendezett Kunfehértó Kupa rajtlistáján és a Simon Lajos ev.
rajtlistáján is mindkét nap szerepel (ingyenes kategóriában). Ha lehetett
volna csak 1 napra nevezni, nyilván csak a második napra nevezett volna az
SL ev-en.

Üdv
KG