[Tajfutas] Kimaradt e-mail

Julianna Grant jzgrant at yahoo.co.uk
2010. Dec. 31., P, 08:53:02 CET

Sziasztok!

Egy jo darabig nem voltam font a levlistan, igy most ujonnan sikerult
folfedeznem megint, hogy milyen kiszamithatatlan a lista. Ma reggel kuldtem
eddig negy e-mailt.  Abbol harom (az elso, masodik egy negyedik) mar font van az
archivumban is, de a harmadiknak nyoma sincs.  Lehet, hogy valamikor kesobb majd
megjon, de azert ide masolom megint, hatha elnyelte a vilaghalo valamelyik
fekete lyuka.

Bocsi

Elozo levelemet a Mikinek kellett volna cimeznem, nem a  Mozsarnak, aki ebbol az
e-mailbol latszik, hogy egyetert velem.   Egyebkent nagyon szeretnem
hangsulyozni, hogy dehogy unjuk ezeket a regi  nosztalgiazasokat.  Nemcsak azok
elvezik, szerintem, akik ott voltak,  hanem olyanok is, akik nem.  A
fenykepekbol nekem is sikerult  kisillabizalnom a Dudut, de masokat nem nagyon.
Terkepeket is,  fenykepeket is, sot meg ertekezeseket is nagyon szivesen
olvasok, nekem  elvezet, ugy hogy az Abel is annyit irjon amennyihez kedve es
ideje  van!!

Julia