[Tajfutas] Kósd

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Dec. 30., Cs, 10:33:53 CET

Azért lehet, hogy kicsit túlzás a "felülvizsgálva" szó ... inkább a
pályavezetés vonalán kicsit átszínezve és néhány erdőfoltot rárakva.
Sajnos nem lehet GPS -el javítani, mivel nem stimmelnek a távolságok.
Ennek is (mint sok más réginek) megérett az új alaptérképről való javítása.

Pedig szép erdő és csak 30-50 méteres kör alakú foltokban újítják fel (mint
Királyrét környékén), ami igen érdekessé teszi a terepet.

Mozsár