[Tajfutas] Sífutás Nyíregyházán

"Pózna András" pozna.edit at invitel.hu
2010. Dec. 17., P, 18:13:03 CET

Kedves nyíregyházi sporttársaim!
Ajánlom figyelmetekbe a sóstói úti tornapályát, sífutáshoz nagyon jók a hó- és terepviszonyok!  Ma voltam kint, finom, száraz, hideg a hó és az utak mind a klasszikus, mind a korcsolyázó technikához használhatók, de vannak még szűzhavas részek is. A hómennyiség is épp elegendő (és a terep nem köves :-) ). A tornapályától É-ra lévő nyiladékokon tettem le diagonál nyomot. Ha van kedvetek és lehetőségetek, használjátok ki!
Üdv: Pózna Edit*