[Tajfutas] Fwd: uj vitamin koncentrátum

Zentai László lzentai at caesar.elte.hu
2010. Dec. 5., V, 10:54:28 CET

Sziasztok!

A pénteken 17:37-kor a listára küldött hirdetés miatt töröltük az előfizetők
közül
a gtc013 at vipmail.hu címet, illetve ún. moderált státuszba tettük át, ami azt
jelenti, hogy ezentúl minden listára küldött levele csak akkor jelenik meg,
ha azt én vagy a lista gépmestere jóváhagyja. A moderált státuszba került
előfizetők a lista üzeneteit megkapják.
Mivel a lista üzemeltetéséért mi felelünk és nem akarjuk újra és újra
elmagyarázni az okokat és az indokokat (tessék elolvasni az archívumban),
ezért ha az érintett szükségét érzi
vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben és elmagyarázzuk, hogy miért tettük
ezt. Ezentúl minden hasonló esetben automatikusan így fogunk eljárni.
Természetesen azt nem tudom megakadályozni, hogy az illető más címről
feljelentkezve ne küldje el újra és újra ezt a hirdetést (legfeljebb azok a
címek is moderált státuszba kerülnek).
Ha az esetek ismétlődnek, akkor a listát is áttesszük moderált státuszba,
ami azt jelenti,
hogy ezentúl minden üzenet csak jóváhagyással jelenhet meg, ami lassíthatja
az üzenetek megjelenését a listán (én pl. hétfő óta alig voltam internet
közelben) s ráadásul nekünk csináltok rengeteg plusz munkát, amit nem igazán
szeretnénk.
Ez a tájfutó levelező lista, ha valaki nem biztos abban, hogy amit a listára
szeretne küldeni, az illik a lista tartalmához, előtte vegye fel velük a
kapcsolatot (volt már erre példa s minden ilyen eset olyan volt, hogy minden
további nélkül azt javasoltuk, hogy nyugodtan küldje le az üzenetet). Ha
valaki nem érzi a különbséget a mostani üzenet és mondjuk egy eseti autó
eladási vagy lakáshirdetés között, annak szívesen elmagyarázom, hogy mi hogy
gondoljuk. De minden előfizető figyelmét felhívom az illemtanra
(http://lazarus.elte.hu/illik.html), mely szerint "Különösen tiltott a
közvetlen reklám/marketing tevékenység". Természetesen a kiadó lakás és
hasonló üzeneteket sem bátorítjuk, de esetenként ez még belefér (ha van
tájfutó vonatkozás).
Ha valakinek ez nem tetszik, akkor néhány kattintással csinálhat saját
listát, ahová meginvitálhatja a potenciális előfizetőket, akik ilyen
tartalomra vágynak s nem (csak) tájfutó tartalomra.

Zetor (főcenzor)
Béla (admin)