[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Aug. 31., K, 22:13:27 CEST

Szia!

Azt gondolom, hogy éppen ez a probléma, hogy csak magunknak rendezzük a
versenyeinket. Mivel gyakoroló versenyrendező vagyok, ezért tudom, hogy nem
egyszerű megvalósítani, hogy ne csak magunknak rendezzük, de erre kellene
törekednünk. Az a véleményem, hogy átgondolt stratégiával és odafigyeléssel
a tájfutás csaknem akkora tömegeket képes lenne megmozgatni Magyarországon
mint az utcai futóversenyek.

Kicsit félrecsúszott az általam felvetni kívánt téma a válaszodban, mert én
nem elsősorban a közönség felé gondoltam vonzerőt kifejteni, hanem a
potenciális résztvevők felé. "Te mi volt itt a múlt héten itt lenn a
parkban, amin olyan sokan szaladgáltak térképpel a kezükben és folyamatosan
közvetítette a versenyt egy a hangosbemondó? Ezt én is kipróbálnám, hol lesz
ilyen legközelebb?"

Szerintem egy hobby sportoló jóval könnyebben bekapcsolódik a sportágunkba
egy városi versenyen, mint valahol az erdőben, ahova esetleg oda sem talál.
Sok összetevős a folyamat, mert ki kellene elégítenünk a hobby sportolók
igényeit, és el is kellene érnünk őket valamilyen csatornán keresztül őket
úgy, hogy ők aztán kedvet is érezzenek a sportág kipróbálásához, a
csatlakozáshoz.

üdv. Viktor

  _____