[Tajfutas] Váltó Liga - Eötvös Váltó

Tamas TOTH info at geomega.hu
2010. Aug. 31., K, 21:40:30 CEST

Sziasztok!

Messzemenően támogatom a váltóversenyek előtérbe helyezését, a minősítés
és rangsorpontok kérdését én jelenleg kevésbé érzem fontosnak.

Ha viszont a minősítést és a rangsort továbbra is komolyan akarjuk
venni, és ez a motiváló "erő" akkor aggályos mind az a javaslat,
hogy legyen a váltó rangsoroló, főként pedig az, hogy két teljesítés
kötelezően váltóversenyen legyen.

Megoldás lehet, ha megengedjük a vegyes ill. csonka váltók indulását is,
és azok versenyzői is futhatnak minősítést.
Különben az a versenyző, akinek nincs váltója, önhibáján kívül kerül
hátrányba.

Üdv,

TT