[Tajfutas] POCSB és/vagy OCSB

Zoltan Szlavik z.szlavik at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 22:21:13 CEST

Nekem meg az jutott eszembe, hogy ha lett volna az MTFSZnek egy kis vér a
pucájában, akkor a mobilos tájfutásból csinált volna OB-t.. inkább majmoljuk
a 'pöccsel' a németeket meg a svájciakat... amúgy jó játék, Eplényben már
akkor is sokat szerettük, amikor még nem volt 'hivatalos'...

zka

ps. amúgy meg nem értem, hogy miért kell pont az OB előtt demoralizálni,
vegyétek komolyan, ha már komolyan kell vennetek! :D