[Tajfutas] szabály-kérdés

Kovács Gábor borea at is.hu
2010. Aug. 30., H, 21:57:03 CEST

Sziasztok!

Maga az alkalmazott jelkulcs rendelkezik így. Azaz az ISSOM 2007-ben le van írva, hogy az áthatolhatalan sziklafalat, a 4-es zöldet, az áthatolhatahalannak jelölt tavat, stb. TILOS keresztezni, a szabályt megszegő versenyzőt ki kell zárni.

Persze, az IOF előírások szerint közép- és normáltávú versenyt nem lehet ISSOM jelkulcsú térképpel rendezni, csak ISOM jelkulcsúval...

Kovács Gábor