[Tajfutas] OFF: Nem tájfutás, de jó hír

Zentai József jozsef.zentai at gmail.com
2010. Aug. 30., H, 18:07:14 CEST

Szia Lacó!
Gratulálok a csapatnak Eszter lányodnak meg különösképpen, aki talán három éve úgy lemosott a diósjenői hegyimaratonon,(meg persze másik Papp fiú is), hogy szóhoz sem tudtam jutni. Sebaj, azért az öreg Lacó skalpját ha kissé nehezen is ,de akkor még el tudtam kapni.
Szóval, hajrá triatlonos fiatalok, gratulálok a nem mindennapi teljesítményetekhez......
Popey