[Tajfutas] Fw: szabály-kérdés

Molnár Attila amolnar at btfsz.hu
2010. Aug. 29., V, 20:13:07 CEST

Én már csak azt nem tudom, hogy tudta valaki észrevenni a két sötétzöld közötti különbséget?
Olyan botrányosan sz..r (bocs, de ez enyhe szó rá) volt a nyomtatás minősége, hogy csoda ha egyáltalán tudtad olvasni a térképet!
Remélem az ellenőrzőbíró a jelentésében legalább egy mondatot szentel neki ... (Már ha volt! Mert a kiírás és a versenyértesítő sem tartalmazta nevét!)
És hát a versenyszabályzat is rendelkezhetne a térkép minőségéről (nem javítás minőségére gondolok most!), egy országos rangsoroló esetében követelményként meghatározva bizonyos normákat.
De azért legalább egy K- számot rálehetett volna írni rendesen. Ha meg nem kértek, akkor a szabályzat szerint nem is lehetett volna rajta r.v. rendezni ...

Mozsár