[Tajfutas] off: kedvezményes vásárálási utalvány átadó

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Aug. 21., Szo, 08:45:11 CEST

Sziasztok!

Bár már korábban is megtehettem volna, mindig elfelejtettem.........

A gödöllői terep futóversenyen kaptam egy Hervis 2000 Ft kedvezményre jogosító "utalványt" (10. ezer forint feletti vásárálás esetén lehet érvényesíteni) ,melyet ezennel felajánlok valakinek.(akár postázom is  ha megküldi a postázási címet, személyesen elvihető Pásztó, Fő u. 82. (szürke kapu)
Az  érvényessége 2010 aug 31

üdv. Popey