[Tajfutas] Tájkerékpár OB közeledik a sorsolás!!

Hites Viktor tajfutas at freemail.hu
2010. Aug. 18., Sze, 11:00:17 CEST

Sziasztok!

Végéhez közelednek a vasárnapi Tájkerékpár OB térképészeti munkálatai,
miközben tegnap lejárt az egyszer már meghosszabbított kedvezményes nevezési
határidő.

Puffytól megkaptam a hozzá beérkezett OB nevezéseket is, de a ma estére
tervezett sorsolás előtt szeretném kiküldeni ellenőrzésre a nevezési listát,
nehogy valaki kimaradjon.

Bár nem vagyok nagy tájbringás, de a tegnapi terepi tekerés alapján kiváló
terepet sikerült találni az idei versenyhez. Kedvcsinálóként egy kis
térképrészletet is küldök az új térképből, hogy aki szeretne még nevezni, az
ennek köszönhetően is kedvet kapjon a versenyzéshez, és a ma esti kategória
összevonásig illetve sorsolásig benevezze magát. Ezeket a pótnevezéseket, ha
nem is alapáron, de csak 200 Ft plusz díj ellenében fogjuk elfogadni,
kikerekítve így a nevezési díjakat 2000 ill. 2500 Ft-ra.

Pályaadatokat még nem tudok küldeni, mert a pályák még tervezés, illetve
finomítás alatt állnak, de természetesen a szabályzatban rögzített győztes
időknek igyekszem majd megfelelni a pályákkal.

A sorsolás után már csak a kiírásban jelzett felárral, a megmaradt
kategóriákba fogadunk el nevezést, a helyszínen pedig már csak azt is az
üres helyek erejéig.

Várunk mindenkit szeretettel!

üdv. Viktor