[Tajfutas] ocad9 fordítás befejezve

Petrócki Ádám adam.futas at citromail.hu
2010. Aug. 8., V, 20:02:47 CEST

 Sziasztok!
Befejeztem a régóta álló Ocad9 fordítást. Mostmár a sokak által használt 9.4.3-as frissítéssel is működik. Rengeteg elírás és félrefordítás javítva. A GPS és az Adatbázis menü is teljesen le van fordítva.
Letölthető: www.tajfutok.hu/letoltesek.php
Használat: a letöltött strings.ini fájlt be kell másolni a program könyvtárába, és az ott lévőt felülírni. Felülírás előtt készítsetek biztonsági másolatot az eredeti fájlról, nehogy valami balul süljön el.

OCAD tanfolyam: a naptárt nézegetve valószínűleg a versenyszezon végén kerül rá sor. Azért jutottam erre, mert saját magamból kiindulva a tájfutók többsége még egy megyei versenyt sem hagy ki szívesen. Így nekünk is lesz időnk rendesen összeállítani a tematikát . Még egy adalék: a fő téma az OCAD9 kezelése lesz . Mivel a 10-es elég szűk rétegnek elérhető, a 9-essel megszerzett tudást pedig majdnem 100%-osan lehet használni a 8-asban is.

Üdv.:
P.Ádám