[Tajfutas] Fw: Erősáramú karbantartás - Északi és Déli épület - 2010.08.07

KOVACS Bela climbela at map.elte.hu
2010. Aug. 6., P, 08:39:56 CEST

Tisztelt felhasználók!

Az alábbi levél szerint a szervereink "áramtalanul fognak állni" holnap
(szombaton). A gépeket, a (sajnos) megszokott tranziensek miatt már ma este
le fogom állítani, és csak holnap este fognak újraindulni. Tehát ma este kb.
18.00-tól, holnap este kb. 19.00-ig _NEM_ lesz elérhető semmilyen tanszéki
szerver/szolgáltatás (weboldalak, levelezés, levlisták, helyi
beléptetőrendszer stb.)

K.Béla