[Tajfutas] Szenior vb sprint

Zentai József zentai at aktivi.hu
2010. Aug. 1., V, 09:10:25 CEST

Sziasztok!

Tegnap kezdetét vette a svájci szenior vb, mintegy félszáz magyar található az indulók között.
Sajnos időhiány miatt csak futtában tudtam megtekinteni az eredményeket, de annyi bizonyos, hogy a legjobb magyar eredményt W45 Mátyás Ildikó  (3.) érte el.
A 1-10. között találtam a következő tájfutókat
M40  6. Nagy Tibor
M45  9. Viniczai F
M 50 6. Kerényi D.
M60  6. Boros Z.
M60 10. Molnár G.

Hölgyeknél
W40   7. Győrffy G.
W45   3. Mátyás I
W50  10. Jenővári G
W60.  6. Bíró A

A biztonság kedvéért bemásoltam az alábbi linket itt megtalálhatjátok a szenior vb sprint selejtező eredményeit
http://www.o-l.ch/cgi-bin/results?year=2010&event=WMOC+2010+SQU

Popey