[Tajfutas] 3SZ - Jubileum50

"Gombkötő Péter" Gombkoto.Peter at ybl.szie.hu
2010. Ápr. 26., H, 16:24:17 CEST

Kedves Sporttársak!
Köszönöm az eddigi nevezéseket. Ezek feldolgozása után már látom, hogy nem fogalmaztam elég világosan, ezért újból ismertetem a lehetőségeket.
A részvételi díjért mindenki egy normál (mai) pályán és a retró pályán indulhat. A normál pályát választhatja a közepes és a rövid közül, de mindkettő elég szintes. A retró pályán pedig eldöntheti, hogy megfogja-e a 3. pontot, vagy azt kihagyva majd a könnyített retró kategóriában értékeljük. Emlékeztetőül: a retró pálya első 4 pontja az 1961. évi Földes Ferenc váltóversenyen is pont volt. Az 5. pont is hasonló jellegű lesz.
A nevezéshez tehát kérem, hogy a nevet, egyesületet, SI számot (csak időmérés) és a pályá(ka)t adjátok meg, erre az e-mail címre.
Szeretettel várok mindenkit
Oldgombi