[Tajfutas] Euro-West Pannon Tájfutó Napok 2010.

Gerzson Keri gfkeri at gmail.com
2010. Ápr. 25., V, 20:46:32 CEST

Kedves Kati!

Ilyen apró fogalmazási hibát nem kellene kifogásolni. A focipálya
nyilvánvalóan a célterületet jelenti, vagyis, hogy oda kell menni. Inkább az
a probléma, hogy hogyan jutunk oda - már aki nem tud vagy nem akar saját
kocsival menni. Néhány évvel ezelőtt volt már Csehbányán egy többnapos
verseny, akkor is szóvátettem, hogy a kiírás szerint tömegközlekedéssel
megközelíthető, a valóságban nem éppen, most ismét szóváteszem. Ugyanis idén
aug 20-án, 21-én és 22-én az interneten található Hivatalos Volán Menetrend
szerint az alábbi két időpontban érkezik Csehbányára volán autóbusz:
7:05-kor  és 12:50-kor. Az utóbbi nyilván nem jöhet számításba, mivel
addigra körülbelül vége is van a versenynek, az előbbi viszont túl sokkal
van a verseny kezdése előtt. Olyan hülye ugyan ki van, aki 7:05-re odamegy
a verseny helyszínére és 3-4 órát vár a rajtjáig? (Rajtam kívül, aki egyszer
megtettem, hogy kora hajnali felkeléssel az ajkai kollégiumi szálláshelyről
Csehbányára vonattal és busszal utaztam a verseny 2 vagy 3 futamára.)

Tudom, hogy egyre kisebb az igény a szállításra, ezért indoklás nélkül is
tudomásul veszem (vesszük valamennyien szerintem) ha nincs. Nem kellene
tehát azzal indokolni, hogy a verseny tömegközlekedéssel megközelíthető,
amikor ez enyhén szólva vitás, mint a csehbányai helyszín esetén is. (Vagy
talán kötelező előírás, hogy a kiírásban ki kell térni a szállításra
valamilyen formában?)

Üdvözlettel:
Kéri Gerzson