[Phd] TÉRKÉPVIZIT - Dunaújváros

Oláh Krisztina olahkrisztina at inf.elte.hu
2024. Jan. 3., Sze, 16:45:05 CET

Kedves Hallgatók!

Térképvizit néven új kezdeményezést indítok, amelynek keretében időközönként meglátogatunk térképekkel kapcsolatos kiállításokat, intézményeket.
Ezen látogatások önköltségesek, mindenki maga rendezi az utazási és belépési költségeket, annyi a könnyebbség, hogy - mivel csoportosan megyünk - szoktunk engedményt kapni.

Az idei első ilyen látogatás során Dunaújvárosba, a Magyar Papírmúzeumba tervezünk elmenni január 19-én, pénteken.
Itt 2023 novemberében nyílt a "Térkép a papíron" kiállítás, mely 6 magángyűjtő és a múzeum saját gyűjteményéből válogatva mutat be különböző kivitelű térképeket és glóbuszokat viszonylagos kronológiában. Emellett lehetőségünk nyílik megnézni a magyar papírtörténeti kiállítást is, illetve papírt is meríthetünk.

(Nem túl korai) reggeli indulással, Volánbusszal tervezünk utazni (egy átszállásos út).
A tematikus program kb. 3 órát vesz igénybe. Mivel a múzeum a régi papírgyár területén van, ezért ott sem étkezési lehetőség, sem egyéb látnivaló nincs, így a program végeztével indulunk vissza (ugyanúgy 1 átszállással).
A múzeumi belépő papírmerítéssel együtt 2200 Ft.
A látogatás alatt magyar nyelvű vezetést kapunk.

Akinek van kedve csatlakozni, kérem jelezze nekem ezen az e-mailcímen, és írja meg saját e-mailjét, illetve hogy rendelkezik-e bármiféle utazási kedvezményre jogosító dokumentummal (országbérlet, vármegyebérlet, stb...), s mindezt tegye meg január 10-ig.

Részleteket a jelentkezőkkel körlevélben az általuk megadott e-mailen fogok egyeztetni.

Szép estét!
Kriszta

OLÁH Krisztina

projektvezető, térképtárvezető

Eötvös Loránd Tudományegyetem, Informatikai Kar

Térképtudományi és Geoinformatikai Intézet

Institute of Cartography and Geoinformatics

Eötvös Loránd University

Pázmány Péter sétány 1/A, 7.62.

Budapest, H-1117, Hungary

tel: +36-30-143-7517

Kérem, gondoljon a környezetére, mielőtt kinyomtatja ezt a levelet!