[Phd] Lányok Napja holnap - SOS HELP

Pál Márton pal.marton at inf.elte.hu
2023. Okt. 16., H, 15:44:22 CEST

Kedves Oktatók, Doktoranduszok!

Az alábbi e-mailt kaptam dékán úrtól délután. Mivel holnap óráim vannak, nem tudok menni, de megkértek, hogy körözzem meg a mailt intézeten belül. Kérem, hogy bárki, aki szabaddá tudja tenni magát, jelezzen vissza! Egyelőre a lentieknél több infót én sem tudok.

Üdv,
Marci

"Kedves Kollégák!

A Lányok Napja fesztivál holnap kerül megrendezésre az Akvárium Klubban. Az IK vásárolt standos megjelenési lehetőséget erre az országos hatókörű rendezvényre, azonban az előadónak az utolsó pillanatban le kellett mondania a szereplést. Mivel a tanszéketekről ti lettetek megadva, a középiskolai rekrutációs feladatok végzésére, ezért kérlek benneteket, hogy segítsetek megmenteni a holnapi napot.
A rendezvény úgy zajlik, hogy a lányok kisebb csapatokban járják körbe a standokat, egy-egy standnál csak 15 percet töltenek. Ez idő alatt kellene velük kötetlenül beszélgetni informatikáról, általában és a saját szakterületekről.
Összesen 16 db 15 perces blokkot kell tudnunk a holnapi napon lefedni, ami csak több ember bevonásával életszerű.
Kérem, hogy jelezzétek el tudjátok-e vállalni valamilyen időszakban, hogy tartotok ilyen kis előadásokat, akár 1-2 db-ot.
köszönöm
Kozsik Tamás"