[Phd] ELTE leveltovabbitasi (forward) tilalom

Kovács Béla climbela at map.elte.hu
2020. Ápr. 29., Sze, 11:40:05 CEST

Tisztelt Érintettek (mindenki!),

Az ELTE vezérkarának legfelsőbb ukáza alapján, 2020 május 4.-től szigorúan tilos bármilyen *@*(.)elte.hu emailcímről a levelek továbbítása külső email címekre/szolgáltatókhoz (pl. gmail, freemail stb.).

Ez annyit jelent, hogy a webmail.elte.hu-n (ELTE hivatalos email cím, elvileg minden ELTE polgárnak automatikusan jár) elérhető caesar.elte.hu illetve az IK részére az *@inf.elte.hu címekről tiulos mailforwardot beállítani. Aki nem tudja miről van szó, az valószínűleg nem is kell csináljon semmit, aki meg használta ezt a lehetőséget, az szüntesse meg május 4-ig!
Elvileg a .forward állomány szerkesztése/törlése is elegendő (pl. putty-an belépve a caesarra), vagy a map.elte.hu-n a "fogaskerekes" beállítások alatt elérhető "levél továbbítása" kikapcsolásával.

Ha valaki elveszne a beállításokban, az írja meg nekem, és segítek (ha tudok).

Nem megerősített (de hivatalos) forrásból úgy értesültem, hogy a *.elte.hu domainek egymás közti "belső" átirányítása továbbra is működik majd(legalábbis nem tudják tiltani/ellenőrizni), illetve a neptun rendszerében megadott email (értesítési, akár külsős) email címek is maradnak majd...

KB

ps. Ha lesz még hitelesebb/részletesebb infóm, megírom! Ettől többet _most_ én sem tudok.

Dr. Kovács Béla
  adjunktus
Eötvös Loránd Tudományegyetem -IK- Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
H-1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/a
Tel:+36-1-3722975, Fax:+36-1-3722951                   http://lazarus.elte.hu