[Phd] doktori beszámoló

Zentai Laszlo lzentai at caesar.elte.hu
2017. Jún. 14., Sze, 19:46:43 CEST

Tisztelt Doktoranduszok!

Bár a doktori beszámoló sikeresen lezajlott VI. 7-én, az adminisztrálása már
nem olyan egyszerű feladat.
A 8 hallgató közül Mezei Gáspár ezt nem vette fel óraként sem, így ő a
vizsgát sem vehette fel, neki ezt majd a TO-n kell rendezni.
Tőle még beszámolót sem kaptam (igaz, hogy a PhD levelezőlistára is csak
most tettük fel). Szintén nem kaptam meg még a beszámolót (vagy elsiklottam
felette) Barancsuk Ádámtól, neki ezért nem írtam be a vizsgajegyet a
Neptunba.
Pogácsás Réka a vizsgát nem vette fel a rendelkezésre álló egy hét alatt,
így neki ezért nem tudtam beírni a jegyet (a beszámolót leadta).
A maradék 5 doktorandusz rendben, a beszámolót megkaptam, nekik beírtam a
jegyet a Neptunba.

Üdvözlettel:

Zentai László térképész, tanszékvezető egyetemi tanár
ELTE Térképtudományi és Geoinformatikai Tanszék
1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A
Tel: 3722500/6723, 3722975, fax: 3722951 - http://lazarus.elte.hu